piątek, 15 marca 2013

Ważne!

Kochani, pewnie mnie zabijecie, w ostatnim poście obiecała, że kolejny rozdział pojawi się "na dniach" jak widać słowa nie dotrzymałam, nad czy bardzo ubolewam :'( ... po części jest to wina mojego komputera, a dokładniej rzecz ujmując systemu operacyjnego Windows.
A teraz uroczyście wam przysięgam, że następny rozdział pojawi się jutro rano, bądź po południu, a jak dobrze pójdzie to jeszcze dziś, trzymajcie za mnie kciuki....

Bardzo przepraszam, mam nadzieję, że się na mnie nie obraziłyście; a i jeszcze chciałam wam wszystkim bardzo podziękować, że zareagowaliście na moją prośbę pod ostatnim postem i odwiedziłyście http://b-i-e-inna-historia.blog.onet.pl/ ...
Dziękuję i przepraszam :*
Marta <3

4 komentarze:

  1. Ja się nie obraziłam :) Ważne żeby pojawił się nowy post - ja mogę poczekać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah , nareszcie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejj <3
    Tęsnłam za tą oczywiście ze się nie obraziłam ^^
    Zapraszam ;D
    http://milosc-swiata.blogspot.com/2013/03/rozdzia-25-nie-mozliwe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. my-suffering-and-twilight.bloog.pl zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń